آموزش حسابداری در تهران

آموزش حسابداری در استان تهران برای همشهریان عزیز در وبل

آموزش حسابداری در تهران

آموزش حسابداری در استان تهران برای همشهریان عزیز در وبل

آموزش حسابداری در تهران

همشهریان عزیز می توانند در این وبلاگ به راحتی در مورد اموزش های حسابداری به راحتی مطلب پیدا کنند اینجانب زیبا کلامی کارشناس ارشد رشته حسابداری که در حسابداری بازار کار تونستم یک فریلنسر ازاد باشم و به انجام کارهای حسابداری بپردازم

  • ۰
  • ۰

شمیرانات شمالی‌ترین شهرستان استان تهران میباشد. که در دامنه‌های البرز مرکزی قرار گرفته‌، این شهرستان از ۳ بخش شمیران، لواسانات و رودبار قصران تشکیل میشود. این شهرستان در شمال به استان مازندران و استان البرز و نیز از جنوب به شهرستانهای تهران و فیروزکوه همسایه میباشد.

 

اداره امور مالیاتی شمیرانات وظیقه اخذ مالیات از مودیان مالیاتی این منطقه را به صورت دریافت اظهارنامه مالیاتی و تعیین میزان مالیات پرداختی مودیان این منطقه را برعهده دارد.

 

 

 

سابقه منطقه شمیران (قصران) به قبل از اسلام باز میگردد. قصران که ناحیه ای بزرگ و کوهستانی بوده در شمال جلگه ری قرار گرفته. درتاریخ پیش از اسلام، نام کوهستان ری که همین ناحیه قصران می باشد در تورات ذکر گردیده است. در دوره اسلامی بخصوص پس از قرن دوم، قصران از رستاقهای (بخشهای) مهم ری محسوب می شده و نامش در منابع بسیاری بآورده شده است.

 

شمیران روستاهای کهن و زیبای فراوانی داشته‌،نام‌های بسیاری از این روستاها زیبا و گوشنوازند و بسیاری از این نام‌ها از ریشه لهجه شمیرانی زیر شاخه زبان تاتی که تا قبل از انقلاب سال ۵۷ زبان چیره در شمیران بوده‌است.

 

 به دلیل قرار گرفتن در منطقه کوهستانی شمال استان تهران و نیز ارتفاعات البرز دارای آب و هوای نیمه مرطوب و مرطوب با زمستان های طولانی و سرد می باشد به طوریکه متوسط درجه حرارت در سردترین ماه سال، تا پایین تر از منفی ۱۵ درجه سانتی گراد می رسد. این شهرستان دارای شش اقلیم آب و هوایی متفاوت می باشد: اقلیم نیمه خشک سرد- مدیترانه ای سرد- نیمه مرطوب سرد- کوهستانی و مرطوب- کوهستانی بسیار مرطوب نوع الف- فراسرد کوهستانی بسیار مرطوب.

 

آدرس دقیق اداره کل امور مالیات و دارایی شمیرانات تهران که واقع درخیابان گاندی – خیابان گاندی – پایین تر از چهارراه جهان کودک – خیابان ۲۵ – پلاک ۱۱ می باشد از طریق وسایل نقلیه عمومی امکان دسترسی برای همه ی افراد فراهم شده است.

 

 

طرح جامع مالیاتی از طرح های مهم و ملی کشور است و بی شک به عنوان موتور محرک نظام نوین مالیاتی محسوب می شود. اداره امور مالیاتی شمیرانات  افق چشم انداز طرح جامع مالیاتی بر سه فرآیند شناسایی و ردگیری جریان اطلاعات فعالان اقتصادی کشور، پردازش اطلاعات و تشخیص مالیات و در نهایت وصول مالیات حقه، متمرکز شده است.

 

 

 همانطور که میدانید مالیات یکی از راههای کسب در آمد دولت ها برای پیشرفت و آبادانی جامعه میباشد. و مودیان مالیاتی با پرداخت به موقع مالیات میتوانند نقش اساسی در پیشرفت و آبادانی کشور داشته باشند.به همین خاطر سازمان امور مالیاتی کشور برای سهولت ارتباط مودیان خود در مناطق مختلف سازمان و ادارت مالیاتی را تاسیس کرد.

 

 

 

 

  • ۲۰/۰۳/۱۸
  • زیبا کلامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی