آموزش حسابداری در تهران

آموزش حسابداری در استان تهران برای همشهریان عزیز در وبل

آموزش حسابداری در تهران

آموزش حسابداری در استان تهران برای همشهریان عزیز در وبل

آموزش حسابداری در تهران

همشهریان عزیز می توانند در این وبلاگ به راحتی در مورد اموزش های حسابداری به راحتی مطلب پیدا کنند اینجانب زیبا کلامی کارشناس ارشد رشته حسابداری که در حسابداری بازار کار تونستم یک فریلنسر ازاد باشم و به انجام کارهای حسابداری بپردازم

  • ۰
  • ۰

شما اگر بخواهید مشغول به کار شوید حتما با مغوله مالیات و حسابداری آشنا خواهید شد و بدون کمک گرفتن از مشاوران مالیاتی یا فرا نگرفتن آموزش های حسابداری و اصول حسابداری حتما به مشکل بر خواهید خورد . لطفا در ادامه مطلب با ما همراه بشید تا شما را بیشتر در این خصوص آگاه نماییم.

 

 

 

 

هر شرکت، بنگاه اقتصادی، فروشگاه، سازمان یا مرکز خرید و فروش یا مراکز ارائه خدمات که در آن داد و ستد و یا تراکنش مالی و اعتباری انجام میشود نیاز به شفاف سازی درآمدها و هزینه ها و سود و زیان و تشخیص انواع مختلف آنها احساس میگردد. حداقل اطلاعات تخصصی در کنترل این امور ،نیاز به دوره حسابداری مالی خدماتی را دارد تا بتوانید به راحتی به امور شرکت یا سازمان خود مسلط بگیرید حسابداری در واقع باعث میگردد که شما در کلیه زمینه ها مالی ،حسابداری،مالیاتی ،اظهارنامه مالیاتی و... آگاهی پیدا کنید تا خدای نکرده در کار خود دچار مشکل نشوید.

 

 

 

همانطور که اطلاع دارید رشته حسابداری از نظر اشتغال در صدر همه رشته قرار میگیرد چون همه شرکتها،موسسات،سازمانها،ارگانها و حتی فروشگاهها هم به حسابداری نیاز دارند که معمولا حسابداری برای فروشگاهها و مغازه ها با دانش حسابداری مقدماتی ،قابل انجام میباشد.ولی حسابداری برای شرکتها وموسسات علاوه بر دانش حسابداری مقدماتی نیاز به علوم تخصصی تر حسابداری نیز دارند

 

 

 

یکی از  مهمترین مواردی که حسابداران باید بر آن مسلط باشد “استانداردهای حسابداری” می باشد.استانداردهای حسابداری در ایران به وسیله سازمان حسابرسی تدوین و تهیه می شود. این استانداردها، چارچوب اصلی فعالیت حسابداران را مشخص کرده و بیان می کنند که حسابداران در موارد گوناگون چه رفتارهایی باید داشته باشند، چه ثبت هایی صادر کنند و به طور کلی در چه چارچوب مشترکی فعالیت داشته باشند. این موارد به طور کلی در کتابهای آموزش حسابداری نیز در نظر گرفته شده است.

 

 

 

یکی از جدیدترین منابع درآمد کشورها، مالیات بر ارزش افزوده می باشد که قانون مربوط به آن از چندین سال پیش تصویب شده بود ولی اجرا نمی شد. با برنامه ریزی های صورت گرفته، اجرای این قانون از مهر ماه سال 1387 آغاز شده است و امروزه بسیاری از افزاد در جایگاه فعالان اقتصادی و حتی مصرف کنندگان نهایی کالا و خدمات بخشی از درآمد خود را بابت مالیات ارزش افزوده و عوارض پرداخت میکنند.

 

اطلاع نداشتن از این قانون و انجام ندادن تکالیف تعیین شده جهت مودیان مالیات بر ارزش افزوده، جرائم بسیار سنگینی در پی خواهد داشت. در صورتی که حسابداران از این قانون به میزان کافی اطلاع نداشته باشند باید منتظر عواقب بعدی آن بوده که میتواند برای آنها که در این زمینه مرتکب اشتباه شوند و سهل انگاری نمایند  جرایم سنگینی در پی داشته باشد.

 

برای جلوگیری از پرداخن جرایم سنگیسن بهتر است که آموزش حسابداری را قبل از شروع کار خود بگذارنید تا در هنگام شروع فعالیت خود دچار مشکل نشوید از این که با ما همراه بودیدد سپاسگذاریم.

  • ۲۰/۰۷/۲۴
  • زیبا کلامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی