آموزش حسابداری در تهران

آموزش حسابداری در استان تهران برای همشهریان عزیز در وبل

آموزش حسابداری در تهران

آموزش حسابداری در استان تهران برای همشهریان عزیز در وبل

آموزش حسابداری در تهران

همشهریان عزیز می توانند در این وبلاگ به راحتی در مورد اموزش های حسابداری به راحتی مطلب پیدا کنند اینجانب زیبا کلامی کارشناس ارشد رشته حسابداری که در حسابداری بازار کار تونستم یک فریلنسر ازاد باشم و به انجام کارهای حسابداری بپردازم

۲ مطلب در مارس ۲۰۲۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شمیرانات شمالی‌ترین شهرستان استان تهران میباشد. که در دامنه‌های البرز مرکزی قرار گرفته‌، این شهرستان از ۳ بخش شمیران، لواسانات و رودبار قصران تشکیل میشود. این شهرستان در شمال به استان مازندران و استان البرز و نیز از جنوب به شهرستانهای تهران و فیروزکوه همسایه میباشد.

 

اداره امور مالیاتی شمیرانات وظیقه اخذ مالیات از مودیان مالیاتی این منطقه را به صورت دریافت اظهارنامه مالیاتی و تعیین میزان مالیات پرداختی مودیان این منطقه را برعهده دارد.

 

 

  • زیبا کلامی
  • ۰
  • ۰

 مالیات یکی از راههای کسب درآمد دولت و حکومت ها برای نگهداری و مدیریت کشور میباشد.ارتباط متقابل مردم و دولت به وسیله مالیات، یکی ازنشانه های دموکراسی به حساب میاید. امروزه دولت برای آنکه بتواند سهولت پرداخت در زمینه مالیات را برای مودیان فراهم کند روش اظهارنامه مالیاتی الکترونیکی را در نظر گرفته که مودیان محترم میتوانند به راحتی مالیات خود را پرداخت نمایند. ولی رعایت این نکته ضروری است که تنظیم اظهارنامه مالیاتی توسط یک کارشناس خبره حسابداری انجام شود زیرا که یک حسابدار به اصول حسابداری و قوانین مالیاتی آشنایی کامل دارد و برای انتخاب یک حسابدار خوب حتما باید از شرکت های حسابداری کمک بگیرید.

 

 

 

  • زیبا کلامی